12 listopada 2013

Tylko

Ohydna kawa w moich ustach. Ohydny dym drażniący oczy. Ohydne odbicie w lustrze ukazujące moją zmęczoną twarz. I te ohydne uczucie osamotnienia gdy Ciebie nie ma obok...

 Bo tylko ty jesteś w stanie zrobić mi tak dobre cappucinno.
Tylko z tobą nikotyna ma słodki smak.
Tylko przy tobie moje oczy błyszczą.
I tylko przy tobie nie czuje się samotna...

Tylko ty potrafisz zrozumieć mnie bez słów.
Tylko przy tobie mogę być sobą w stu procentach.
Tylko ty znasz mnie tak dobrze.
Tylko dla ciebie moje poświęcenia są czymś, co sprawia mi radość.
Tylko z tobą chcę spędzić resztę życia.
I tylko bez ciebie nie będę potrafiła żyć.
Bo tylko ty jesteś mi do życia potrzebny.
Tylko ty lubisz tyle rzeczy to ja.
Tylko ty tak troszczysz się o mnie.
Tylko ty wiesz czego tak naprawdę potrzebuje.
I tylko ty jesteś w stanie spełnić moje oczekiwania.
Tylko ty możesz stać się moim bohaterem.
I tylko ty nim zawsze byłeś.
Tylko dla mnie potrafisz dokonać rzeczy niemożliwych.
Tylko twój uśmiech tak mnie oczarowuje.
Jak i tylko przy tobie tak szczerzę potrafię się śmiać.
Tylko ty potrafisz mnie tak rozbawić.
I tylko ty możesz mnie tak mocno rozzłościć.
Tylko ciebie tak podziwiam.
Tylko dla ciebie chcę się tak starać.
Tylko dla ciebie chcę być oparciem w ciężkich chwilach.
I tylko z tobą chcę przeżywać radosne momenty.
Tylko ciebie chcę uszczęśliwić.
Ja również tylko ty możesz sprawić, bym była spełniona.
Tylko przez ciebie płaczę ze szczęścia.
Choć i tylko ty potrafisz mnie tak zranić.
Tylko przy tobie nie odczuwam wstydu.
Tylko dla ciebie chcę być piękna, najlepsza we wszystkim.
Tylko dla ciebie chcę być kimś więcej.
Tylko dla ciebie nie raz silę się na odwagę.
Bo tylko ty mnie tak mocno kochałeś.
I tylko ciebie kochałam tak bardzo.

Tylko...
Ale to tylko, dla ciebie, który jesteś tym najważniejszym w życiu, jest w stanie sprawić, że mogę zrobić wszystko.

1 komentarz: