25 maja 2013

Poezja według blue~chan

Mrok
 
Nicość...
Głucha czerń...
Zapomnienie...
Tęsknota...
Żal...
Ból...
Zdrada...
Ciemność...
Samotność...
Odejście...
Złość...
Gniew...
Nic...
Śmierć...
 
Odejdź!
 
Nie pamiętaj mnie
Zniknij na wieki
Wspomnieniem bądź
Zatrać w szczęściu się
Szczęśliwy bądź
Zakochaj się
Potomstwo miej
Wybuduj dom
Posadź dąb
Wychowaj syna
Rozpieszczaj wnuki
 
Bo...
 
Ja Ci tego nie dam
Nie odważę się
Zapomnij mnie
Tak będzie lepiej
Odejdź na wieki
Zatrać w szczęściu się
Zapominając mnie
 
Nie dam Ci dzieci
Nie odwzajemnię Twych uczuć
Pogrążę Cię w mroku
Zabiję Twe sny
 
Pokochałeś żal, sen, nierealność...
Popełniłeś błąd
 
Na zawsze samotna
Na zawsze zrozpaczona
Na zawsze kochająca Cię...
 
Cierpię po dziś dzień'
Widzę Twe szczęście
Beztroskość Twych dzieci
Euforię małżonki
 
Wylewam słone łzy
Wołam
Wróć...
Za późno już jest
 
Żałuję...
Rozpaczam...
Zanikam...
 
Ale...
 
Czuję spełnienie widząc Twą radość
 
Odejdę na wieki żałując decyzji
Szczęśliwa na zawsze świadoma Twej euforii...
 
 
***
Pisząc ten utwór ryczałam jak głupia T^T
Gdyby nie burza, która mnie wystraszyła, bo boję się ich jak cholera, to nie byłoby teraz czego czytać xD
 
 
 


4 komentarze:

  1. DOPROWADZIŁAŚ MNIE DO PŁACZU. T_T
    Beautifull. <3 *o*
    ~ Evil Queen

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce mi zaczęło bić jak szalone gdyto czytałam. A mało kiedy tak mam czytając poezję czy proze. Na prawde masz talent, to było piękne i strasznie wzruszające : .. )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!! Smutny bardzo ale chwyta za serce ! :) Dawno nie czytałam tak dobrej prozy !! Pisz jak najwięcej blue-chan :* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to było zaczapiste, wyjebitne i w ogóle... czysta poezja ;3
    Tatuś nie płakał (bo nie wypada :p) ale chwyciło go za serce ^^
    Poezje/Prozy strasznie pięknie Ci wychodzą, więc pisz takowych więcej.
    A tak na marginesie, przez Ciebie ojciec się zastanawia czy nie spróbować sił pisząc poezję/prozę... >.<
    Tyle.
    Buziaczki córcia ;*
    Hina~tatuś~pseudo-kibic~chan.

    OdpowiedzUsuń