18 grudnia 2013

Seriously?

Ja rozumiem, że istnieją hejterzy hejterów...
JA ROZUMIEM, że istnieją hejterzy pisarzy, artystów, utalentowanych ludzisk, palantów z dziwnych fandomów...
ALE PO KIJ JAKIEŚ ESTABLISZMENTY **** WBIJAJĄ TAK PO PROSTU Z BUTA NA BLOGI INNYCH, NAWIJAJĄ OD RZECZY I KRYTYKUJĄ, CHOĆ SAME NIE POTRAFIĄ NICZEGO **** ZROBIĆ? 
I JESZCZE NIE MAJĄ CZELNOŚCI ZOSTAWIĆ JEDNEGO, GŁUPIEGO PODPISU, TCHÓRZE, KTÓRE NIE MAJĄ NAWET PORZĄDNIEJSZYCH ARGUMENTÓW. 
JA JUŻ SWOICH HEJTERÓW PRZEBOLEJĘ, ALE ODWALCIE SIĘ OD YASHY I HINY, BO ONE NIC NIE ZAWINIŁY. 
STARAJĄ SIĘ *** DLA WAS, ROBIĄ SZABLONY, PISZĄ - A WIECIE, JAK CIĘŻKO TO POGODZIĆ Z ŻYCIEM OSOBISTYM? SAMI SPRÓBUJCIE, A NIE WYBRZYDZACIE. 
WIĘC, GŁUPIE ANONY aka TCHÓRZE:
http://data3.whicdn.com/images/34799996/bitch-bitch-just-go-eminem-fuck-off-fuck-you-Favim.com-370705_large.gif

4 komentarze:

  1. Alex, powiem jedno. Taki liścik powinien przeczytać każdy hejter w necie, bo tu już nie chodzi o hejty, które poleciały w moją osobę, tylko ogółem. Żałośni tchórze, którzy nie mają ambicji by cokolwiek zrobić, dlatego wyżywają się na innych, którzy mają chęci by podjąć się czegokolwiek. Takich to w ogólne się do internetów nie powinno dopuszczać. Zresztą wspomniałaś o wszystkim w poście, z czym absolutnie się zgadzam. Buźka, słoneczko. ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam jebie hejty i hejterów. Zwisa mi to i powiewa, niech piszą co chcą, bo robią to albo z zazdrości, albo dlatego że nie mają nic lepszego w życiu do roboty. A to już nie mój problem ;) Więc bez spinki Alex, bo aż mam wyrzuty sumienia, że się przez takie coś (w sumie przez nas) denerwujesz :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yashuś, to już nie chodzi tylko o to, ale też o resztę anonimowców, którzy nie szanują cudzej pracy i potrafią tylko krytykować. A ten komentarz na szabloniarni był naprawdę chamski i po prostu nie mogłam tak tego zostawić. :/
      To nie Twoja wina. :3
      ~ Evil Queen aka Pocieszny Miś http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20060408064606/uncyclopedia/images/3/3b/Dancing_bear.gif

      Usuń
  3. Bo jest bardzo łatwo zostawić komentarz jako anonim i zakozaczyć co to nie on... A prawda jest taka, że to zwykły tchórz ;/ ...

    OdpowiedzUsuń