24 sierpnia 2013

Przepraszam

Przepraszam.
 
Za to, że żyję.
Oddycham.
Myślę.
Czuję.
Rozumiem.
Lubię.
Akceptuję.
Za to, że istnieję.
 
Rozumiem Twój ból.
Wiem jak Ci pomóc.
Ty tego nie chcesz.
Odpychasz mnie.
Odseparowujesz.
Torturujesz.
 
Przepraszam.
 
Nie powinnam była się wtrącać.
Mieszać.
Pomagać.
Odkrywać.
Odczuwać.
Współczuć.
 
Jestem inna niż Ty, to piękne.
Nie dla Ciebie.
 
Niestety.
 
Wybacz mi to, że nie potrafię Ci się podporządkować.
Oddycham inaczej.
Myślę co innego.
Widzę rzeczy, których nie widzisz Ty.
 
To niesamowite.
Nieprawdaż?
 
Nie bij.
Nie krzycz.
Nie każę Ci się litować.
Przestawać.
Zmieniać poglądy.
 
Chcę tylko.
 
Byś mi wybaczył.
Proszę.
Błagam.
Przemyśl.
Odpowiedz.
Wytłumacz to.
 
Daj mi znać.
Gdy.
Trafisz tam gdzie ja.
Miejsce w Piekle na Ciebie czeka.
Żegnaj...
...Tato.
 
 
 
*~*~*~*
 
 
...Mam zły humor. ;-;
Mam nadzieję, że to coś się do czegokolwiek nadaje. ;-;
Żegnam, uszatki Wy moje. ♥
 
PS: NACIESZCIE SIĘ  TĄ KILKUDNIOWĄ WOLNOŚCIĄ, NIM ZAKUJĄ NAS W KAJDANY.
Paszoł won, Szkoło !
Nie chcemy Cię tu. ._.
 
 ...Chyba już wiem czemu mam zły humor...


1 komentarz: