12 kwietnia 2014

"A kto z nami nie wypije..."

Chciałam zrobić laurkę, lecz niezbyt mi to wyszło,
Chciałam napisać wierszyk, lecz nic mi do głowy nie przyszło,
Skończyły już mi się rymy, więc doszło teraz do tego,
że bez zbędnego bełkotu, życzę ci wszystkiego najlepszego :P

Taaa, suchy ten wierszyk jak piasek na pustyni, ale chciałam napisać coś swojego - 
specjalnie dla naszej solenizantki!!!

Droga Alex!
 Życzymy Ci spełnienia marzeń, dużo zdrówka, szczęścia, uśmiechu na twojej ślicznej twarzyczce, zdanych testów, mniej fan serwisu, ale też i więcej rzeczy do krytyki, którą tak kochamy i wszystkiego, WSZYSTKIEGO czego sobie tylko zażyczysz :*

Życzy ekipa pojebanolandii oraz ciasteczka, które możesz zhejcić za latanie w samych galotach :D












7 komentarzy:

  1. *QQQQQQQQQQQQQQQ*
    Znaczy...
    *ekhm*
    Gupi nudyści, no. Łażą tak po ulicach bez ubrań, no. Widać, że fani Christia...znaczy, Graya z Fif...Fairy Tail, no. No i zmarnowali ciasto...no.
    DZIĘKUJĘ. <3 <3 <3
    Pomijam fakt, że czuję się staro, jak czytam wszystkie życzenia, a zwłaszcza te, to tak miło mi się robi...i dostanę 100+ do samooceny. XD Serio, od razu mam wrażenie, że jednak egzaminy nie pójdą mi tak źle i że jeszcze spotka mnie coś dobrego. :D
    NO I PODZIELIŁABYM SIĘ TORTEM, ale poczta Polska jest tak porządna jak Natsu w dzień porządków.
    JARAM SIĘ TYM POSTEM JAK EREN TYTANAMI. *Q*
    (oczywiście w dobrym sensie...eh, muszę shejcić zaległe OVA z FT i z SnK, bo to drugie to jakaś masakra była...)

    DZIĘKUJĘ WAM ZA TO, ŻEEEEEEEEEE NIE BOJĘ SIĘ ŻYCIAAAAAAAAAAAAAAA!
    NIE BOJEM SIEEEEEEEEEEEEEEEEM!!
    ...
    Damn it, znowu Doda.
    NIE DAJ SIĘ...
    x_x

    Jeszcze raz dziękuję. <3
    http://data2.whicdn.com/images/33375506/large.gif

    OdpowiedzUsuń
  2. STOO LAAAT STOOOOO LAT, NIECH ŻYJE ŻYJE NAMMMM! *drze się na całe osiedle*
    Wszystkiego najlepszego siorka, spełnienia marzeń, dużej butelki wód... Kubusia i czego tam sobie życzysz xD
    Buziaczki solenizantko :***
    Ps. : Zrobiłem/am ładną laurkę ale Jean mi ją zeżarł ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whis...tymbarka, proszę. XDDD
      Jean zjadł laurkę, mówisz? Ty zjedz jego. >:3

      Usuń
    2. Challenge accepted *wpieprza Jean'a*
      *5 minutes later*
      Konina chyba mi nie podchodzi... *wymiotuje do kibelka*

      Usuń
    3. Świetnie, teraz trzeba łazienkę spalić. :/ Bo jeszcze nam wróci.

      Usuń
  3. STO LAT STO LAT NIECH ŻYJE ŻYJE NAM!!! Na początek duuuużo zdrowia, trochę forsy, wór przyjaciół (a może pięć?), mnóstwo humoru, a przede wszystkim SPEŁNIENIA MARZEŃ, życzy Mircia zmuszona zaprzestania konsumpcji trzydziestego któregoś rozdziału na blogu o FT, bo komórka siadła, a na laptopie nie wygodnie jej czytać :P

    OdpowiedzUsuń